INTBOARD Brainy

Виберіть свою освітню гру з Brainy

Brainy пропонує різноманітні освітні ігри, які допомагають учням поглиблювати знання, розвивати критичне мислення та креативність. Наші ігри підходять для дітей різного віку та рівня підготовки.

Категорії ігор

Усі ігри спеціально розроблені для спільного навчання та налагодження всебічного освітнього досвіду для дітей усіх вікових категорій.

Бібліотека ігор

Робо-математика

Навчальна мета
“Робо-математика” допомагає гравцям тренувати усний рахунок, додаючи числа. Гра командна, тому важливу роль відіграє вміння працювати разом.

Ігрова мета
Завдання гравців — зібрати суму, яка відображається на “животах” роботів. Для цього потрібно ловити числа, що падають згори екрану, на голови роботів. Сума цих двох чисел має дорівнювати числу, яке показує робот.

Вік 6+
5 хвилин
Лічба
Група

Голодна Гусінь

Навчальна мета
Виконуючи завдання з підбирання та переміщення різних предметів, гравці покращують свої знання прийменників та збагачують словниковий запас.

Ігрова мета
Завдання гравців — виконати якомога більше домашніх справ за обмежений час. Завдання вважається виконаним, коли предмети розставлені згідно з інструкціями.

Вік 4+
10 хвилин
Мова
Змагання
Група

Вдома

Навчальна мета
Виконуючи завдання з підбирання та переміщення різних предметів, гравці покращують свої знання прийменників та збагачують словниковий запас.

Ігрова мета
Завдання гравців — виконати якомога більше домашніх справ за обмежений час. Завдання вважається виконаним, коли предмети розставлені згідно з інструкціями.

Вік 4+
10 хвилин
Мова
Група

Колесо вправ

Навчальна мета
50 різних вправ у грі «Колесо вправ» допомагають тренувати великі моторні навички гравців і збільшувати частоту серцевих скорочень. Гру можна використовувати як у невеликих групах, так і для цілого класу, щоб дати учням перепочинок від сидіння за партами та трохи фізичних вправ.

Ігрова мета
Завдання гравців полягає в тому, щоб виконати вправи, на які вказує колесо, і зробити задану кількість повторень. Для додаткової допомоги гравцям персонаж поруч з Колесом показує, як виконувати кожну вправу.

Вік 3+
5 хвилин
Рухливі
Група

Дзеркальне малювання

Навчальна мета
У грі «Дзеркальне малювання» гравці практикують свої навички малювання, а також розвивають базове математичне розуміння симетрії та візерунків. Гра також значно сприяє розвитку навичок співпраці та комунікації. Щоб створити цілісне зображення, гравці повинні працювати разом, оскільки кожен колір може використовуватися лише одним гравцем одночасно, що змушує їх ділитися кольорами між собою.

Ігрова мета
Завдання гравців — створювати спільні малюнки. Гравцям потрібно досліджувати всі можливості, які надає гра, щоб, працюючи разом або індивідуально, створити максимально креативні та вражаючі малюнки.

Вік 4+
10 хвилин
Лічба
Творчість
Група

Судоку

Навчальна мета
Граючи в Судоку, гравці розвивають свої когнітивні навички, зокрема логічне мислення. Під час командної гри учасники повинні співпрацювати та пояснювати свої логічні висновки іншим членам команди.

Ігрова мета
Гра пропонує три різні режими. У кожному з них гравцям потрібно з’ясувати, яких чисел від 1 до 9 не вистачає у порожніх клітинках (кожна головоломка Судоку має лише одне правильне рішення). Залежно від вибраного режиму гри мета гри буде відрізнятися.

Вік 6+
10 хвилин
Лічба
Логічні
Змагання
Група

Тир

Навчальна мета
У грі «Тир» гравці тренують свій словниковий запас і навички читання. Водночас вони розвивають здатність швидко аналізувати великий обсяг інформації та виділяти важливе. Для досягнення успіху гравці також повинні співпрацювати та допомагати одне одному.

Ігрова мета
Кожен раунд гри складається з двох частин. У першій частині гравці повинні знайти всі слова серед зображень на ігровому полі. Чим швидше вони знаходять слова, тим більше золотих кульок з’явиться у другій частині раунду, що може бути вирішальним для його успішного завершення. У другій частині мета полягає в тому, щоб знищити усі кульки, перш ніж хоча б одна з них досягне арбалетів з правого боку екрана.

Вік 8+
15 хвилин
Мова
Змагання

Пари з числом 10

Навчальна мета
У грі «Пари з числом 10» гравці тренують свої навички усного рахунку, збираючи пари чисел, які в сумі дають десять.

Ігрова мета
Завдання гравців — спустити всіх черепах у туалет. Коли гравцям це вдається, вони переходять до наступного раунду. Щоб завершити гру, гравці повинні пройти загалом десять раундів.

Вік 6+
10 хвилин
Лічба
Група

Черепахи-множники

Навчальна мета
У грі «Черепахи-множники» гравці практикують усний рахунок, вирішуючи задачі на множення.

Ігрова мета
Завдання гравців — якомога швидше знайти результат кожної задачі на множення в чотирьох хулахупах. Після цього гравці повинні помістити черепаху з правильним результатом на спині в кожне кільце. 

Вік 6+
5 хвилин
Лічба
Група

Меморі

Навчальна мета
Граючи в «Меморі», гравці тренують свою пам’ять, перевертаючи картки лицьовою стороною вниз та намагаючись запам’ятати зображення, які ховаються під відкритими картками. Щоб перевернути картки, потрібно торкнутися вибраних карток одночасно, що вимагає комунікації між гравцями під час командної гри.

Ігрова мета
Завдання гравців — знайти однакові зображення під картками, розміщеними лицьовою стороною вниз на ігровому полі. Якщо гравці змагаються командами, мета — знайти більше пар картинок, ніж команда суперників.

Вік 3+
10 хвилин
Мислення
Група
Змагання

Лабіринт

Навчальна мета
Для успішної гри в «Лабіринт» гравці повинні співпрацювати, знаходячи один одного. Це вимагає ефективної комунікації між учасниками. У версіях гри, де гравцям потрібно знаходити коробки з однаковими зображеннями або словами, вони також тренують свій словниковий запас і навички читання.

Ігрова мета
Завдання гравців — кожному гравцю знайти в Лабіринті іншого гравця, який має навантажувач того ж кольору або підібрав коробку з однаковим вмістом.

Вік 3+
10 хвилин
Мова
Група
Логічні

Математичні перегони

Навчальна мета
Граючи в «Математичні перегони», гравці тренують усний рахунок, вирішуючи задачі з чотирьох математичних операцій — додавання, віднімання, множення та ділення.

Ігрова мета
Завдання гравців — розв’язувати різні математичні задачі, а потім керувати транспортним засобом до правильного результату, який розташований на ігровому полі. Гравці повинні зібрати якомога більше правильних результатів до закінчення часу.

Вік 8+
10 хвилин
Лічба
Змагання

Літерні монстри

Навчальна мета
У грі «Літерні монстри» гравці тренують навички написання літер, зосереджуючись на порядку та напрямку штрихів.

Ігрова мета
Завдання гравців — написати чотири літери імені кожного монстра, щоб перемогти його, перш ніж він досягне фінішної лінії.

Вік 6+
15 хвилин
Мова
Група

Граматичний робот

Навчальна мета
Граючи в «Граматичного робота», гравці отримують базові навички програмування та тренують знання різних частин мови й логіки.

Ігрова мета
Завдання гравців — зібрати всі зірочки на ігровому полі, програмуючи рухи робота.

Вік 5+
15 хвилин
Мова
Група

Фарбуємо разом

Навчальна мета
Граючи в «Фарбуємо разом», гравці повинні співпрацювати під час розфарбовування різних зображень та візерунків. Крім того, гра сприяє розвитку моторних навичок.

Ігрова мета
Завдання гравців — разом розфарбувати всі частини зображення, зробивши його якомога красивішим.

Вік 3+
10 хвилин
Лічба
Творчість
Група

Шахова дуель

Навчальна мета
Граючи в «Шахова дуель», гравці тренують стратегічне мислення та вчаться планувати на один або два кроки вперед.

Ігрова мета
Завдання гравців — захопити короля суперника раніше, ніж він захопить вашого. Під час гри в командах (2 на 2) перемагає та команда, яка захопить обох королів команди суперників.

Вік 7+
10 хвилин
Логічні
Група
Змагання

Арифметичні монстри

Навчальна мета
Граючи в «Арифметичні монстри» і переміщуючи своїх монстрів на ігровому полі, гравці тренують навички усного рахунку, додаючи або віднімаючи числа до 100.

Ігрова мета
Гра має два різні режими з різними цілями: «Гравець проти гравця» або «Привид» — метою цього режиму гри є уникати зустрічі з привидами якомога довше. Доки хоча б один гравець залишається живим, гравці, яких спіймав привид, мають шанс повернутися в гру.

Вік 4+
10 хвилин
Лічба
Група
Змагання

Творець мелодій

Навчальна мета
«Творець мелодій» дозволяє гравцям творчо працювати з музикою, створюючи короткі мелодії. Вони знайомляться з більш ніж 100 різними інструментами, їх виглядом і звучанням. Гравці також вчаться, як темп і різні октави впливають на мелодію.

Ігрова мета
Завдання гравців — експериментувати з різними інструментами та створити коротку мелодію.

Вік 3+
10 хвилин
Музика
Група

Літерний футбол

Навчальна мета
Граючи в «Літерний футбол», гравці тренують правопис, забиваючи футбольні м’ячі з літерами в ворота суперника. М’ячі містять відсутні літери різних слів, які потрібно скласти, щоб виграти гру. Для того щоб забити гол і обійти воротаря суперника, гра також вимагає хорошої координації рук і очей.

Ігрова мета
Завдання гравців — визначити об’єкт на зображенні, а потім знайти відсутні літери на футбольних м’ячах, розкиданих по їхній половині поля. Щоб скласти слово, гравець повинен забити у ворота суперника м’ячі з потрібними літерами.

Вік 7+
10 хвилин
Мова
Група
Змагання

Продуктовий магазин

Навчальна мета
Здійснюючи покупки у грі «Продуктовий магазин», гравці тренують усний рахунок у цікавій та захоплюючій формі. Гра також допомагає розширити словниковий запас, пов’язаний із предметами, які зазвичай зустрічаються в продуктовому магазині.

Ігрова мета
Завдання гравців — гравцю у ролі покупця потрібно попросити іншого гравця, який грає роль продавця, зібрати всі товари зі списку покупок. Продавець повинен знайти потрібні товари на полицях магазину та взяти правильну суму грошей у покупця для успішного завершення транзакції.

Вік 4+
10 хвилин
Лічба
Мова
Група

Залізничні пари

Навчальна мета
Гра «Залізничні пари» допомагає гравцям вивчати великі та малі літери, кольори та числа від 0 до 99. Крім того, гра розвиває вміння сортувати інформацію та тримати ситуацію під контролем.

Ігрова мета
Завдання гравців — знайти достатньо пар у коробках, що прибувають на кораблях, щоб заповнити порожній потяг і відправити його в дорогу. Для цього потрібно перевірити вміст коробок, розміщуючи їх у кутових зонах. Гравцям слід запам’ятати вміст і відсортувати коробки так, щоб поставити поруч у потязі ті, що мають однаковий вміст. Тільки тоді потяг зможе вирушити зі станції.

Вік 5+
10 хвилин
Лічба
Мова
Група

Збери суму

Навчальна мета
Гра «Збери суму» тренує навички усного рахунку, зокрема додавання чисел для отримання певної суми (не більше 30). Щоб досягти найвищого результату, гравцям потрібно зберігати спокій та мислити стратегічно.

Ігрова мета
Завдання гравців — зібрати певну суму на кожному з чотирьох рівнів (5, 10, 20 або 30). При цьому гравці мають намагатися включити якомога більше червоних чисел, які постійно з’являються на ігровому полі.

Вік 6+
10 хвилин
Лічба
Група

Пазл

Навчальна мета
Гру «Пазл» можна грати у двох режимах: Класичний пазл або Головоломка. Обидва режими розвивають логічне мислення та координацію рук і очей. Режим Головоломка додатково вимагає від гравців співпраці та узгодженості дій для успішного вирішення завдання. Крім того, можна налаштувати, які саме зображення використовуватимуться у грі. Це дозволяє, наприклад, обрати картинки лише з певної категорії й таким чином тренувати словниковий запас у конкретних темах.

Ігрова мета
Завдання гравців — скласти всі частини пазла так, щоб вони утворили повне, впізнаване зображення.

Вік 6+
10 хвилин
Лічба
Група

Хокейний правопис

Навчальна мета
Гра «Хокейний правопис» допомагає гравцям покращити навички правопису та збагатити словниковий запас.

Ігрова мета
Завдання гравців — потрібно швидше за суперника написати слово, зображене в зоні воріт на протилежній половині льодового майданчика.

Вік 7+
10 хвилин
Мова
Група

Рахуємо комах

Навчальна мета
Гра «Рахуємо комах» допомагає гравцям удосконалити навички лічби та водночас познайомитися з різними видами комах.

Ігрова мета
Завдання гравців — зробити так, щоб кількість комах у чотирьох зонах ігрового поля відповідала числу, вказаному в кожній зоні.

Вік 7+
10 хвилин
Лічба
Група

Ловець форм

Навчальна мета
Гра «Ловець форм» допомагає гравцям вивчати різні кольори та геометричні фігури. Крім того, для успіху в грі учасникам потрібно співпрацювати та спілкуватися між собою.

Ігрова мета
Завдання гравців — гравці мають разом ловити й таким чином прибирати з поля однакові фігури одного кольору.

Вік 3+
10 хвилин
Лічба
Група

Воу! Ви переглянули усі ігри

Для вас є спеціальна пропозиція на придбання програмного забезпечення Brainy!